dimarts, 31 de gener del 2012

Agraïment

Hola a tots i totes.

Vodria donar les gràcies a tots i totes els que heu visitat el meu blog, però especialment als meus i les meves alumnes de 2n, 3r i 4t de Primària de l'Escola Sant Josep Obrer. Vosaltres heu fet que, a hores d'ara, aquest blog hagi tingut prop de 800 visites en menys d'una setmana, i això demostra clarament l'entusiasme que teniu cap a la música.

Espero que aquest modest intent d'apropar-vos encara més la música vagi endavant  amb la mateixa il·lusió que vosaltres i jo hem demostrat en el seu inici.

Gràcies de nou!!!

Pep.

7 comentaris:

  1. gracies pep em treballat en les cançons gracies per escriure cosas bonas de tots nosaltres tenim que ferte un agraiment a tu soc andrea de 4tb

    ResponElimina
  2. hola Pep soc la Itziar de 4tb

    ResponElimina
  3. hola Pep m´agrada molt el teu bolg de música.

    ResponElimina
  4. Hola Pep soc la Nerea de 3ºC.M´ha agradat molt les guitarres i el teu blog.

    ADEU PEP!!!!

    ResponElimina
  5. Hola Pep soc la Carlota de 2nB m'han regalat una guitarra y m'agradaria apendre a tocarla... quines ganes que ting de que arribi el dia un salud.

    ResponElimina
  6. derres pep soc la yaiza de 2nC i m'agradat el teu blog.

    ResponElimina
  7. pep soc la cristina de 4tc et vull dir gracies de tot el que has fet en el blog.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuun ppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttoooooooooooooooo

    ResponElimina