diumenge, 7 d’abril del 2013

Musiquetes de 2n.

Musiquetes

Hola noies i nois de 2n. Aquí us deixo les lletres de les primeres 4 cançons del concert Musiquetes.


Allioli 
Muntarà, muntarà 
l'allioli, l´allioli.
Muntarà, muntarà 
l'allioli muntarà.

Amb un poc de paciència, 
amb un poc de voluntat, 
un poc de demagògia 
i un poc de pebre picat.

Amb un poc de fantasia 
i la força d´un ramat.

Muntarà, muntarà 
l'allioli, l´allioli.
Muntarà, muntarà 
l'allioli muntarà.


La Pepa 
Si n'hi ha una Pepa 
que l'estimen tant, 
de tant que l'estimen 
se la quedaran. 

Bonica és la rosa 
i que bonic el ram. 

On està la Pepa? 
que no trigui tant. 
És a la ribera, 
renta el davantal.

Bonica és la rosa 
i que bonic el ram. 

Què fas aquí Pepa? 
que fas aquí tant? 
Rento la bugada. 
Rento el davantal.

Bonica és la rosa 
i que bonic el ram. 

Per anar bonica. 
Per sortir al ball. 
L'agafa i la puja 
a dalt del cavall.

Bonica és la rosa 
i que bonic el ram. 
Bonica és la rosa 
i que bonic el ram. 


Jo sóc feliç 
Jo sóc feliç 
sense fer feina,
sóc un gandul 
la vagaria em menja.

El dilluns mengem mongetes, 
el dimarts mengem cigrons, 
el dimecres llentietes, 
i el dijous els macarrons. 
El divendres fem plat únic 
i el dissabte dos o tres, 
i el diumenge i les festes 
ens fotem un bon bistec.

Jo sóc feliç 
sense fer feina, 
sóc un gandul 
la vagaria em menja. 

El dilluns perquè fa mandra, 
el dimarts perquè tinc son, 
el dimecres vaig al cine, 
el dijous a prendre el sol. 
El divendres passe comptes, 
el dissabte anar a cobrar, 
i el diumenge que ho faria 
ja no em deixen treballar.

Muntanyes del Canigó 
Muntanyes del Canigó, 
fresques són i regalades 
sobretot ara l’estiu 
que les aigües són gelades.

Tres mesos m’hi soc estat 
sense veure persona nada 
sinó un trist rossinyolet 
que nit i dia cantava.

Mes ara, penso que es mort, 
fa tres dies que ja no canta.
Ja no puc estar-me allà 
que l’enyorament m’hi mata.

Ningú no entén el mal,
ningú coneix el que em mata, 
sinó una nina que hi ha 
que és la meva enamorada.

Al matí vent de Ceret, 
i a les onze marinada 
i al mig dia vent de dalt 
i a la tarda tramuntana.

Adéu i Bona Música!!! 


3 comentaris:

  1. Hola pep soy juanmi de segon a ¡¡¡

    ResponElimina
  2. hola Pep soc la Daniela de 2nA m´agrada les cancons

    ResponElimina
  3. Hola Pep soc la Marina A. de 2n A.He repassat les cançons de musiquetes.I tambe he escoltat la canço de el "Virolai",es molt bonica!!! Despres he vistmoltes coses sobre el saxofon, es de fusta!!!

    "ADEU I BONA MUSICA"!!!

    ResponElimina