dimecres, 28 de març del 2012

Cançó de 3r i 4t: L'Arbre, el Paper i nosaltres.

Hola nois i noies de 3r i 4t d'EP.

Ahir vam cantar la cançó del Projecte Interdisciplinar i avui hem tingut l'oportunitat de gravar-la amb 4t B i 4t C. (Quan tornem de vacances ja la gravarem  classe per classe!)

Ha quedat superbé... com sempre!

Estic molt content de que canteu tan bé aquesta cançó i espero que la gaudiu igual que jo. 

Ah! i una cosa més: tingueu sempre en compte el que diu la lletra.

Per cert, com ja he comentat a les classes, no hem fet servir cap paper per aquesta activitat de música. Cal predicar amb l'exemple.

Ah! i una imatge que us sonarà.


 I ara la cançó.



Bé, com sempre, adéu i bona música.

13 comentaris:

  1. ALBA SAIZ30/3/12 21:30

    SOC L´ALBA DE4TC I M´AGRADAT MOLT COM HEM CANTAT I A QUEDAT MOLT BE DE VERITAT.

    PETONS .

    ResponElimina
  2. NEREA AVILA31/3/12 15:56

    Hola soc la Nerea Avila de 4tC m'agradat molt com ha quedat la canço. PETONS

    ResponElimina
  3. hola sóc el cosi de Rubén C. He escoltat la cançó de l'arbre el paper i nosaltres

    ResponElimina
  4. Hola soc la Berta de 4tB i a quedat molt be la cançoPETONETS¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  5. Hola soc cristina moreno de 4tc i m´agradat moltissim la canço del paper i a la meva amiga natalia agustin de 4tc tambe , adeu fins el diamarts que ve a classe.

    ResponElimina
  6. Holaaa!! <3 m'agradat moltisim com ha quedat la canço PETONS!!!!!!!!!!!!!!!!




    ResponElimina
  7. pep la canço m'agradat moltisim al bloc ho miro cada dia
    petons! <3 adew

    ResponElimina
  8. hola petons

    ResponElimina
  9. ola pep ha kedat molt be la cancioooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopetonets

    ResponElimina