dimarts, 27 de març del 2012

Des de Colòmbia

Hola nois i noies de 2n.

El MIguel Àngel de 2n C ens ha escrit des de Colòmbia a través del Blog. Aquí us deixo les paraules que ha escrit:

Hola Pep, sòc en Miguel Angel i  t'estic escribint des de Colombia. Saluda a tota la classe de part meva i a la Pilar tambè. Quan posaràs els deures per l'ordinador ? Quan els posis m'avisaras oi que si ? Ah! i diga-li a la Pilar que encara se parlar català i diga'ls a tota la classe que els envio un petò molt fort i una abraçada molt forta, ah! i saluda a tots el profesors.

Miguel Ángel

Estic molt content de que el Miguel Àngel ens escrigui i que ho faci a través del Blog. Esperem tots que siguis feliç allà a Colòmbia i de que tot et vagi molt bé.

Nosaltres des d'aquí també t'enviem una abraçada i un petó molt fort. Continua escoltant música i estudiant tant com ho feies aquí. 

Ah! i escriu-nos quan vulguis!

7 comentaris:

  1. hola pep m'agrada molt la canço del reciclatje adéu

    ResponElimina
  2. Hola Pep,sóc el Miguel Angel i estic molt content per el que has posat al blog. doncs... estem esperant a veure si puc entrar al colegi de la policia, on va estudiar el meu cosí i si no puc entrare a un altre colegi. adeu saluda a tota la clsse i a tots els profesors una abracada molt forta.

    ResponElimina
  3. Hola Pep sóc el Rubén C.de 3rb et vui dir que m'agrada la canço que has posat al blog,la de l'arbre el paper i nosaltres.

    ResponElimina
  4. hola Pep m'agradat molt la canço del reciclatge,adeú

    ResponElimina
  5. Hola a tots sóc el Víctor, de 2n C he escoltat la canço i estic super content perque ens ha sortit molt bé i als meus pares també els ha agradat.Fins dimarts Pep.

    ResponElimina
  6. hola soc el quico de la clase de 2nc

    ResponElimina
  7. Hola sóc el Quico, de 2nC m' agradat molt el vidio . I fins als meus pares. Adeu

    ResponElimina