dilluns, 26 de març del 2012

Projecte Interdisciplinar de 2n d'EP


Hola nois i noies de 2n!

Aquesta setmana estem fent el Projecte Interdisciplinar, i ja sabeu que va sobre les 3 erres. Aquí us deixo la lletra de la cançó que farem a l'àrea de música. Quan la tinguem preparada la gravarem i la penjarem al blog.



Les 3 erres
(Pep Tomàs)

Quan vaig a llençar totes les escombraries
abans d’anar als contenidors he de fer la tria.
El groc és per al plàstic, el blau és per al paper,
el verd és per a vidre i el gris ja t’ho diré

Reciclem, reduïm, reutilitzem!
El rebuig ho llenço al gris
I ja està tot fet. (bis)

I és que ara tots hem de saber una cosa,
sempre a casa hem de separar la brossa.
Amb aquest gest tan fàcil podem ajudar
a deixar un món millor per als que vindran.

Reciclem, reduïm, reutilitzem!
Sempre hem de tenir respecte
cap el medi ambient. (bis)

Adéu i bona música!

3 comentaris:

  1. Hola Pep, estic a casa cantan-li la cançó a la meva mare i la veritat es que li ha agradat molt, soc la Yaiza de 2nC, Petons

    ResponElimina
  2. Hola Pep soc en MARIO de 2º C , li he dit a la meva mare que anem al teu blog para enseñar-li la canço de las tres erres que he cantat a la teva classe. `M´ha agradat molt i a la meva germana també. Gracies Pep

    ResponElimina
  3. Pep soc la sandra de 2NA magrada molt la sopa de lletras donali un peto a la Montse adeu

    ResponElimina